Osobní trenér fitness - Praha

Fitness Euforiie je od června otevřeno bez omezení včetně šaten a sprch

Cvičení venku: Cvičení venku

Online trenink přes Google Meet 400 Kč/h.

Jsem absolvent FAKULTY TĚLESNÉ VÝCHOVY A SPORTU UNIVERZITY KARLOVY a nabízím služby zaměřené především na rozvoj tělesné zdatnosti a kondice.

Druhy tréninků:

Obsah tréninku volí osobní trenér podle cílů cvičence. Jednotlivé druhy cvičení (silová, zdravotní...) se dají kombinovat a většinou je to i žádoucí. Ať už si zvolíte jakékoliv zaměření cvičení, budu se vždy snažit, abyste dosáhli svého cíle nejrozumnější cestou bez zdravotních rizik a negativních dopadů, jako je např. rozvíjení svalových dysbalancí a přetěžování kloubů.

Fitness trénink

Komplexně zaměřený trénink na rozvoj nebo udržení níže popsaných složek zdatnosti.

Co vlastně znamená pojem FITNESS? V širším kontextu můžeme chápat fitness jako tělesnou zdatnost. Skládá se z pěti složek, které se snažím jako váš osobní trenér fitness pozitivně ovlivňovat.

    Složky fitness:

  • kardiorespirační vytrvalost (můžete ji pocítit při delší chůzi do schodů, kdy nohy mohou, ale dech nestačí)
  • svalová síla
  • svalová vytrvalost
  • kloubní pohyblivost
  • složení těla
Kondiční trénink

Jestliže si chcete zlepšit kondici všestranně nebo pro konkrétní činnost (konkrétní sport), tak využijte právě kondiční programy. Zatížení a obsah programu bude vycházet z Vašeho konkrétního cíle a Vašich individuálních dispozic. Mezi složky kondice patří vytrvalost, rychlost, síla, koordinace a pohyblivost.

V případě zájmu o programy pro sportovce přejděte na tuto stránku: www.trener-j.cz/kondicni-trener/

Posilovací cvičení

Zvětšování svalového objemu, síly a tvarování svalů.

Redukční programy

Snažíte se už dlouho o zlepšení stavby Vašeho těla bez výrazných efektů? Pravděpodobně děláte chybu v příjmu energie nebo ve způsobu výdeje energie. Na internetu se píše a mezi lidmi povídá mnoho omylů o hubnutí a lidé tak často zvolí špatné stravování a méně efektivní způsob cvičení. Udělám s Vámi efektivní tréninky a doporučím Vám, jak se stravovat. Osobní trenér by Vám neměl slibovat zázraky, každý člověk se rodí s genetickým předpokladem určitého složení těla, ale pokud Vaší snahu neomezují zdravotní problémy a je zvolen správný cvičební a výživový program, tak se můžete dostat na ideální poměr složení těla ze zdravotního i vizuálního hlediska pro Váš geneticky daný somatotyp (tělesný typ).

Zdravotní cvičení

Máte problémy s bolestmi zad? Jedna z možností odstranění bolesti je návštěva maséra. Masáž Vám pomůže - uvolní svaly a odstraní bolest, pokud se však potíže vracejí a chcete se těchto problémů zbavit dlouhodobě, tak byste měli začít správně cvičit. Masáž na čas odstraní následek, ale ne příčinu Vašeho problému. Bolesti zad většinou vychází ze špatného držení těla, zkrácených a oslabených svalů a špatných pohybových stereotypů. Abyste byli schopni správně držet tělo, potřebujete odstranit svalové dysbalance, to znamená protáhnout nebo posílit (ztažení svalu ze slabosti) zkrácené svaly a posílit svaly oslabené. Mnoho osobních trenérů fitness dělá chyby i v základních pravidlech zdravotního cvičení. Pro orientaci ve zdravotním cvičení je potřeba vysokoškolského tělovýchovného vzdělání se specializací na zdravotní cvičení nebo velká dávka talentu.

Kompenzační cvičení

Věnujete se řadu let rekreačně sportu a rádi byste v tom pokračovali i do vyššího věku? Těžko se hledá sport, který nepotřebuje kompenzaci, podcenění kompenzace má často za následek zranění, rychlejší opotřebení kloubů,  vadné  držení těla. Se zraněními z nedostatečné kompenzace se často můžeme setkat i u profesionálních sportovců např. fotbalistů, jejichž mnohá zranění jsou způsobena právě nedostatečnou kompenzací jednostranného zatížení.

Kde může trénink probíhat:

Cvičení ve fitness centru: přejděte na www.trener-j.cz/mista-pro-trenink/

Domácí cvičení - Nemáte čas dojíždět do posilovny? Cvičili byste raději kratší dobu a častěji? Nebo máte raději cvičení v soukromí? Využijte poradenství ohledně domácího cvičení od osobního trenéra fitness. Touto problematikou jsem se zabýval v rámci diplomové práce. Sestavím Vám program na míru, podle Vašich potřeb a cvičebních pomůcek.

Venkovní tréninky v Praze - Běžecké tréninky, posilovací cvičení venku např. na hrazdách, různých tyčích a TRX (závěsný posilovací systém). Kromě osobních tréninků je možné vedení i malé skupiny. Lokalita: Letná, Petřín, Stromovka

Obsah tréninku:

  • Úvodní část: rozcvičeni
  • Hlavní část: podle cílů cvičení
  • Závěrečná část: uvolnění